Marketingblog

Blog

19 mrt. 2017 13:05
Opvallen op internet, hoe doe je dat? Deze vraag wordt mij vaak gesteld door ondernemers die door de bomen het bos niet meer zien. Met meer dan 2 miljoen websites, honderdduizenden Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn pagina’s lijkt opvallen ook geen eenvoudige opgave.
29 jan. 2017 17:30
Hoe zorg ik dat een eenmalige bezoeker aan mijn stand de rest van het jaar in beeld blijft? Het antwoord: geautomatiseerde e-mail marketing.
4 nov. 2016 14:51
Ik stuitte laatst via Facebook op twee tools die je heel eenvoudig inzicht geven over hoe klanten met jouw website omgaan. En nog gratis ook! Te mooi om waar te zijn, of toch nuttig? Inzicht Als je jouw website wilt verbeteren heb je inzicht nodig. Of het nu gaat om de gebruiksvriendelijkheid van je website of de content die erop staat. Google Analytics is een prima programma dat je veel inzicht geeft over de prestaties van jouw website. Maar het is in de praktijk voor veel mensen vaak best…
27 sep. 2016 15:49
Aan dat lied van Bloem moest ik denken toen ik op de 80-jarige verjaardag van mijn moeder was. Maar wat heeft dat nou met omzetverlies te maken hoor ik je denken…Nou, meer dan je denkt!
14 jul. 2016 21:35
Je koopt ergens iets of probeert online iets te bestellen maar het loopt niet helemaal vlekkeloos. Je kunt bij die ander zo een aantal verbeterpunten opnoemen. Verbeterpunten die helemaal niet spectaculair lijken maar jouw klantreis wel een stuk aangenamer maken. Maar hoe zit dat in jouw bedrijf?
2 jul. 2016 22:37
Stel je bent single en op zoek naar een relatie. De kans is aanwezig dat jouw klantreis naar een nieuwe partner online begint. In jouw zoektocht naar een partner kom je veel profielen tegen waarin duidelijke wensen staan. Hij/zij moet bijvoorbeeld sportief zijn, humor hebben, avontuurlijk zijn, geen bartype, niet roken, etc. Omdat jij het alleen zijn zat bent, ben je al snel geneigd om aan die wensen tegemoet te komen in jouw eerste contact. Heel klantgericht eigenlijk...