Je koopt ergens iets of probeert online iets te bestellen maar het loopt niet helemaal vlekkeloos. Je kunt bij die ander zo een aantal verbeterpunten opnoemen. Verbeterpunten die helemaal niet spectaculair lijken maar jouw klantreis wel een stuk aangenamer maken. Maar hoe zit dat in jouw bedrijf?
“Ga eens in de schoenen van je klant staan” , of “Kijk eens door de ogen van je klant.” Makkelijk gezegd, en helemaal waar natuurlijk. Maar hoe doe je dat?
Onderstaande puzzel kwam ik op internet tegen. Weet jij binnen 20 seconden welk getal er in het blanco vlak moet staan?
06 68 88 __ 98
Als je er niet uitkomt, draai de puzzel dan eens om. Ineens zie je het antwoord, 87. Dus door het perspectief te veranderen kom je tot andere, nieuwe inzichten. Dit is precies wat je kan helpen als je in de schoenen van jouw klant wilt gaan staan. Verander jouw perspectief!
Hieronder een aantal tips die je kunnen helpen om je perspectief te veranderen en in de schoenen van je klant te staan:
Probeer eens één of meer van bovenstaande tips en zie wat jouw klanten zien. Je zult zien dat het je nieuwe inzichten geeft die je helpen om jouw klanten een TOP ervaring te geven. Het gaat je helpen de relatie met bestaande klanten, en de aansluiting bij prospects te verbeteren!
Deze site maakt gebruik van cookies