Leuk dat een klant jouw website bezoekt, maar als het bij een eenmalig bezoek blijft is de kans op conversie klein. Door e-mail in te zetten als klantenbinder blijf je in beeld bij klanten. Je bouwt een relatie met de klant waardoor de kans op conversie toeneemt.
Met geautomatiseerde e-mailsystemen, ook wel autoresponders genoemd kun je e-mail marketing vrij eenvoudig inzetten. Je investeert 1 keer per jaar tijd in het schrijven van een aantal nieuwsbrieven, en deze gaan vervolgens automatisch, over het jaar verspreid naar jouw maillijst.
Ik help je graag bij het opzetten, instellen en schrijven van nieuwsbrieven waarmee jij blijvend in beeld bent bij je klanten. Lees ook dit artikel voor meer informatie.
Het compleet inrichten van een geautomatiseerd e-mailsysteem, dus inclusief de nu al beschikbare e-mail adressen en de eerste 10 nieuwsbrieven kost €1500,00 ex. BTW. Vergelijk dat eens met de kosten van bijvoorbeeld drukwerk, die je eenmalig naar klanten of prospects stuurt.
Wil je meer weten over de inzet van e-mailmarketing voor jouw bedrijf. Bel me op 06-53980787 of stuur een mail naar rene@deklantreisman.nl